Jag står på repeat

- hej!
*knappar in priset i kassan*
- var det bra så?
- då blir det x kronor
- chipet mot dig och neråt
- vill du ha en påse?
*packar ner varorna i påsen*
- du kan ta kortet
- bara kvittot har kommit så är det okej
*skrattar artigt*
- kvittot?
- tack hej!


Hawaii?

vi har en jättestor byggis låda på jobbet, så jag och frida funtar på att packa ner oss i den med lite mat och skicka oss själva till hawaii. det vore ju inte helt fel direkt.



Tjejkväll hos olsson



"jag ska bara blunda och tänka mig er nakna"





My new beautiful shoes!


Fyndvecka?



televinken med dessa igår och påvägen dit hittade jag ett par skor på gatan, precis i min storlek och precis såna som jag alltid velat ha men aldrig haft pengar/ork att köpa! tog jag med dom hem? japp! ringde jag massa folk och skröt om detta fynd igår när jag var liite för onykter? japp! ligger dom i tvättmaskinen nu och har gjort det tre gånger om? japp!

men nu ska jag föna mitt hår, sen ska jag möta upp signe och köpa en kaka att fika med. hej!


Veckan efter hultsfred

egentligen borde jag ha tvättat och packat upp osv nu veckan efter hultsfred, men istället har jag jobbat och åkt en himla massa båt. en kväll tog jag och stekhetingen bland annat en mysig liten tur ensamma för att näcka och inviga båten offeciellt, sen åkte vi ut tillsammans med jonne och dennis dagen efter för att bada lite och i helgen har vi legat på lacka och tagit det lugnt genom att måla lite, spela kubb, basta och äta god mat.

annars har det inte hänt så mycket den här veckan, förutom att jag har haft tevligt besök hemma hos mig två kvällar. en kväll var sara, sandra, ellen och signe här för att kolla på bilderna från hultsfred och en annan kväll var jonne, lillen, dennis och winsa här och drack mycket goda drinkar och sjöng singstar. men nu ska  jag och min fina titta på en film som vi har hyrt, boy a tror jag att den hette. sen ska  jag sova, för imorgon är det jobb igen! fast innan jag går måste jag bara skryta om mina coola hängselshorts som jag vann på tradera inatt:




coola va? jag längtar redan tills dom dunkar ner i brevlådan!

Hultan 09

behöver jag säga något egentligen? partybuss, alkohol, regn, tält, stormkök, galna konsterter, svullna fötter, svenne banan, gummistövlar, bajamajor, lera, hångel, guppande tält, nya antsikten och massa massa mer. det var grymt helt enkelt! här får ni lite inblick:







































































resten av bilderna kan ni som har min bilddagbok se där inom kort!

HULTSFRED, HERE I COME!

nu tar jag mitt unika men ack så snygga tryne och 150 kilos väskan fullproppad med kläder, sprit, gummistövlar och annat roligt hem till olsson på pepp inför hultan med flickorna, sen blir det festival med grym musik, fulla människor och massa bus och stojj resten av veckan och det kommer rocka sönder, var så säker! DET KOMMER BLI GRYMT!!!


Bea, my love!

bloggen ligger fortfarande under renovering, men jag kände att jag var tvungen att tillägna ett litet inlägg till min älskade och vackra vän bea backe kurdi mohammadi som lämnade en liten kommentar här i min blogg igår, vilket fick mig att tänka på hur grymt mycket jag verkligen saknar henne! vi måste måste måste träffas när du kommer tillbaka till nynäshamn, då ska vi ha en riktig tjejkväll med filmer som får oss att gråta och massa chips och kakor, så det så! :D



pssst! jag kom på att jag inte har fått alla bilder från skolavslutningen från dig ännu, bland annat dom som är på oss två haha! har du lust att skicka dom någon dag? om du nu har med din dator, annars får jag ta dom när du kommit hem. men hoppas att du har det bra där uppe och att du tjänar massa pengar och förhoppningsvis iaf fåt en dag till att träffa loko ;) puss!

Remake over på g!

hej! jag kände att min blogg var sjukt jävla ful och tråkigt, så idag bestämde jag mig helt enkelt för att ta bort alla mina inlägg och radera all min design, om man ens kan säga att jag hade någon. jag tycker iaf om att läsa bloggar som innehåller mycket bilder, dagens outfit och lagom mycket text. så nu ska min blogg bli likadan. wohoo det här kommer bli great!



RSS 2.0