Fina bilder

igår när jag var på héven så pratade vi om att vi brukar spara fina bilder på datorn som vi kommer över. så nu tänkte jag visa några bilder som jag tycker är lite extra fina.














Héven, dag ett

avatars myspace with Gickr



Nu var det ett tag sedan sist

jag saknar faktiskt min pojkvän. härom dagen pratade vi med varandra på msn, och då skickade han våra låtar till mig. då blev jag glad!



Min pappa

jag skrev härom dagen att jag tycker om min syster och min mamma väldigt mycket. men vet ni vad? min pappa är bäst! idag när jag kom hem sent efter att ha varit på teater inne i storstaden så lagade pappa min favoritmat till mig, eftersom han visste att jag inte hade ätit något på nästan hela dagen (=min pappa är bättre än din pappa!)


Idag vill jag handla på gina och topshop





20års kalas










Tjejsnack

klockan är drygt kvart i två på natten och jag ska upp om fem timmar. men min syster kajsa är hemma och hälsar på, så vi har suttit i mammas säng och pratat om allt och ingenting hela kvällen. jag tycker om dom. min syster och min mamma alltså. mycket!


Pyjamasparty

jag har glömt att berätta att jag och brudsen hade pyjamasparty i min farmors lägenhet i onsdags. det var en mysig kväll! vi drack bland annat alkoholfri bål, snackade skit och åt chips.






Öppet hus

idag har vi haft öppet hus på nynäshamns gymnasium. egentligen skulle vi haft en riktig lektion och visa vad vi kan, men mia-lena har fixat en mac till skolan, så vi tog massa kort med camen istället. och vet ni vad? jag har bidragit med hela 100 kr till haiti. bra va? :D


En dag i studion

igår fotograferade vi i studion. sandra, johanna och louisa var gulliga och ställde upp som modeller, och bilderna blev jättebra! projektarbetet börjar äntligen gå bra, wohooo!


Sa jag att jag hade sovmorgon?

idag vaknade jag 20 över 6 av att charlie frågade om jag ville duscha med honom. jag tackade självklart nej och somnade snabbt om igen.




Köksmys med Landegren

idag har jag haft landis på besök. vi har suttit i köket och ätit toast och pratat killar. sen har vi spelat super mario och nu ska vi hämta playa del ingles filmen hos farmor!


Vill du veta något roligt?

1. jag har vunnit alla mina auktioner på tradera so far
2. jag har hittat en gammal lp spelare (+ gamla lp skivor) i vårt förråd som jag ska få






En dag i köket

idag har jag bakat muffins med min lillasyster. sen fick jag hjälp av världens bästa pappa att laga middag till familjen. ris, lövbiff och senapssås.






Monki

nu är det såhär att malin vill ha massa pengar så att hon kan handla kläder på monki.






Lookbook.nu

om det är något som jag kan göra i timmar så är det att sitta och titta runt på lookbook. nu var det ett bra tag sedan sist, men tack vare robbin så hittade jag tillbaka till den underbara sidan igår! (enda) nackdelen med lookbook är dock att jag vill så mycket när jag sitter där och tittar.


jag vill som exempel vara lika cool som den här tjejen


sen vill jag börja ha skärp över mina koftor


och så vill jag ha en sån här jacka


sen skulle jag vilja ha sånt här fluffigt och fint hår


eller möjligtvis sånt här fint hår


jag skulle också vilja ha såna här coola väggar i mitt rum


och så skulle jag vilja att jag kunde ta lika fina bilder som den här


då skulle det inte vara helt fel om jag kunde photoshop också


men mest av allt vill jag träffa kajsa, som påminner lite om den här tjejen


Min tisdag

idag har jag varit i skolan och inte mått så bra. sen gick jag hem och sov, och tog en promenad med hunden. jag har även tömt julgranen på julpynt så att pappa kan packa ihop den (ja, vi har en plastgran. jag är allergisk) och så har jag lagt massa fina kjolar och klänningar i mammas minneslista på tradera som hon ska buda på åt mig. hoppas att jag vinner! nu ska jag sova. imorgon ska jag och min bästa ha en myskväll!

myspace graphic is done on Gickr.com



Ladies night

vi var bland dom 50 första på telegrafen igår och fick därmed en goodiebag (djbag?) från kicks. sedan tog vi en varsin drink från tjejbaren och minglade lite bland alla klasskompisar och andra vänner som var på plats. när dansgolvet sedan fick liv hängde vi där resten av kvällen och showade med ett par snygga dansmoves. kvällen var med andra ord väldigt lyckad, precis som vanligt. och charlie är världens bästa!


















Lockar i håret

johanna lockade precis mitt hår, och då konstaterade vi att det gick väldigt fort. då sa sara att det iallafall inte tog sju timmar, som det gjorde för mig på nyår när charlie lockade mitt hår. men det tog faktiskt inte sju timmar att locka mitt hår på nyårsafton, jag bara skrev det här i min blogg för att vi stressade med mitt hår, och för att det kändes som att det tog sju timmar att locka det. jag kände att jag ville klargöra det, och nu när det är gjort så ska jag göra mig klar för ladies night på televinken. hejsvej!

free graphic for myspace



Tjugoen månader tillsammans

han kanske inte alltid är en McDreamy direkt, men om exakt tre månader har charlie varit min bitch i 2 år, och det är jag bannemig jävligt glad för!


skolan

om ungefär 55 minuter börjar skolan igen. jag vill inte..


Myskväll hos ellen

vi kan flamsa runt som ett gäng treåringar och vara jobbigast i hela världen, eller så sitter vi lugnt och stilla i någons vardagsrum och bara njuter av varandras sällskap i tystnad. oavsett vad så har vi det iallafall alltid bra!

igår hade vi det bra hemma hos ellen.


Det är inte lätt när det är svårt

just nu, i skrivandets stund, känner jag bara att nej. jag orkar inte.


En kväll i stan

igår var vi på ace. signe hade en sko i storlek 37 på sig och en sko i storlek 39. jag tappade mitt ena örhänge, men fick sedan tillbaka det av vakten. vi lärde oss fantomen-dansen och vi träffade ludde, oskar, kajsa, angelica och pinnen. sen var jag, min syster och signe på efterfest hos en martin och så sov vi hemma hos kanten i huddinge. det var en rolig kväll!












Playafuckingingles

jag satt uppe till halv åtta imorse och laddade upp alla jävla bilder från kanarieholmarna på facebook. jag taggade till och med varenda jävla liten bild. idag är jag trött.


Bruno har skaffat tuppkam


Första dagen på det nya året

tv-tittande och soffmys hemma hos charlie, chipsätande framför datorn hos mig och en liten gnutta super mario wii spelande -där har ni min dag!


Nyårsafton

igår lockade charlie mitt hår i sju timmar, sen åt vi middag hemma hos almberger tillsammans med ett gäng söta tjejer. vi spelade förfest-spelet och gjorde armhävningar samtidigt som vi försökte dricka med hjälp av ett sugrör. sen spelade vi tärning om julklappar och jag vann en jättefin partyhatt med tillhörande partyglasögon. jag gav dock hatten till sandra, för hon fick ingen julklapp. när klockan blev halv elva åkte vi iallafall buss till sorunda, där vi dansade in det nya året och smällde lite smällare. nyårs-pussar blev det också förstås, och den bästa var med charlie!



























RSS 2.0