Två fredagar i bilder

förra fredagen var jag hemma hos sara på födelsedagskalas. vi åt gott, drack bål, skrev i saras nya kompisbok och sjöng "ja må hon leva" tills vi nästan kräktes. precis en vecka efter, alltså nu i fredags, var det sedan dax för den första utekvällen! däremot var det inte bara saras första utekväll, utan även beas! så vi förkrökade hemma hos bea, sen begav vi oss till telegrafen där vi dansade och hade kul in till småtimmarna!

fredag nummer ett








fredag nummer två








Retarded beatbox


Ny header

satt hos charlie häromdagen och skulle plugga. istället började jag rita av min hand, och sen charlies hand. och simsalabim så har jag en ny header. inte det vackraste verket som skådats kanske, men det funkar!

om den inte syns där uppe, så ser den iallafall ut så här;


Julbak hos farmor

nu ska vi baka pepparkakor. jag, kajsa, elsa och farmor. julmusiken spelas på högsta volym och farmor har koll på ugnen. jag älskar juletider!


Reperation

vi har fått en uppgift på grafiska att designa en blogg, så jag ska med andra ord designa min blogg nu. äntligen! men det kommer se lite sisådär ut ett tag tills jag är klar!


Jag

jag är alltid påhittig och kreativ
jag är en väldigt glad människa
jag är duktig på att anordna saker
jag är en klok människa
jag har ett galet partyhumör
jag har ett härligt skratt
och jag har ett leende av guld

enligt mina klasskamrater alltså!


14 DAGAR KVAR!


Kasta inte sten i glashus


Den stora FIRA-helgen!

nu är det så här att mitt grattis-inlägg till emma, bea och sara försvann. bara så där! fast det har faktiskt hänt en hel del i helgen, förutom att de tre töserna fyllde år. så jag gör en signe och sammanfattar helgen i bilder.

fredag










lördag






söndag









Det finns ingen bättre än dig

som donna sa till erik; oh my horny nerd guy!


Äppelpaj

jag bakar paj till charlie, för att tacka honom för allt han gör för mig hela tiden. det luktar ljuvligt av äpplen och kanel i hela huset. det luktar julafton!



Gult ger tur

idag stod det diskussions seminarium om moralfilosofi i almanackan, så jag tog på mig en supergul tröja imorse. jag har alltid något gult på mig när jag har prov eller liknanade.



Alla dessa fotouppgifter

igår var jag hemma hos min farmor med kajsa och åt en ypperligt god middag med efterrätt. vi bestämde att vi måste träffas oftare, sen fick jag skjus till kvällsskolan där jag bland annat pulade med det sista på mina fotouppgifter.


RSS 2.0